آشنایی با مدیریت بازاریابی و فروش

بسیاری از مردم فکر می کنند که هدف یک کسب و کار این است که سود کنند، اما هدف یک کسب و کار سود نیست بلکه خلق مشتری است و در مرحله بعد حفظ مشتریانی که یک بار خلق کرده اند. در فضای رقابتی امروز روش های سنتی فروش پاسخگوی نیازهای مشتریان نیست و آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان بازاریابی از مهمترین عوامل رشد و موفقیت سازمان ها و شرکت هاست.

مشاهده اطلاعات تکمیلی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

هدف از این دوره الکترونیکی، آموزش تکنیک های مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری جهت جذب، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان می باشد.

مشاهده اطلاعات تکمیلی

تجارت الکترونیک

دوره آموزش تجارت الکترونیک از مهمترین عوامل در راه اندازی کسب و کار اینترنتی می¬باشد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی فراگیران با ایجاد، مدیریت و بهره¬برداری از یک سیستم تجارت الکترونیک موفق و کارا است.

مشاهده اطلاعات تکمیلی